Schrijf je in voor de Inhousedagen!

De inschrijvingen voor de Inhousedagen zijn geopend! De deadline voor het inschrijven is op 31 maart, dus schrijf je snel in!

Studentinschrijvingen zijn geopend!

Studentinschrijvingen zijn open sinds 8 januari! De Incheckdagen zullen op 23 en 24 januari van 9:00 - 18:00 plaatsvinden. Voorkom lange wachtrijen tijdens de evenementen door je badge en goodiebag op te halen tijdens de incheckdagen. De eerste 1000 studenten die zich inchecken tijdens de incheckdagen zullen een extra gadget ontvangen!

Stories to inspire

In deze blogpost lees je meer over ervaringen van Aron Kahn en Carmen Goméz Mena en hoe Delft Career Days geholpen heeft met het vinden van hun eerste baan en stageplek.

Bedrijvenselectie 2024 is rond!

De bedrijvenselectie voor de negenentwintigste editie van Delft Career Days is rond! De bedrijfsinschrijvingen voor Delft Career Days 2024 zijn vanaf eind oktober gesloten. Vanaf september 2024 is het weer mogelijk om uw bedrijf aan te melden voor de volgende editie. Wij zijn blij om aan te kondigen dat er dit jaar meer ruimte is op de beursvloer voor duurzame bedrijven.