De Delftse Bedrijvendagen gaat verder als Delft Career Days

Dezelfde vertrouwde succesformule, maar dan met een nieuwe uitstraling. De grootste technische carrièrebeurs van de Benelux, gaat verder als de Delft Career Days (DCD)!

Jaarlijks zoeken ruim drieduizend ambitieuze masterstudenten van de TU Delft naar een afstudeeropdracht, stage of baan op de Delftse Bedrijvendagen (DDB). DDB is daarmee voor uw bedrijf de uitgelezen kans om uw visitekaartje af te geven en kennis te maken met getalenteerde studenten.

De carrièrebeurs is al een lange tijd internationaal gefocust. TU Delft trekt namelijk steeds meer studenten vanuit de hele wereld die, net als veel bedrijven, grenzeloze ambities hebben. Daarom krijgt DDB vanaf nu ook een internationale naam: Delft Career Days (DCD).

Vertrouwde succesformule

De nieuwe naam maakt nog duidelijker dat we er voor álle studenten en bedrijven zijn, met welke wijde blik ze ook naar de wereld kijken. Uiteraard doen we dat nog steeds volgens onze vertrouwde succesformule. Tijdens vier evenementen, de Sollicitatietrainingen, Oriëntatiedagen, Koffiegesprekken en Inhousedagen, leren bedrijven en studenten elkaar op een laagdrempelige manier steeds beter kennen.

Nieuwe website

Met onze nieuwe naam en uitstraling verandert ook onze website. Alle informatie is vanaf nu te vinden op www.dcd.tudelft.nl. Heeft u vragen? Mail dan naar dcd@tudelft.nl.

Nog een maand tot de inschrijvingen voor de Delft Career Days 2024!

Vanaf eind september kunt zich voor de 2024 editie van de Delft Career Days inschrijven. Meer informatie daarover volgt binnenkort. Alleen bedrijven die een uitnodiging hebben ontvangen kunnen zich inschrijven. Wilt u graag een uitnodiging ontvangen, dan kunt u contact opnemen via 015-2781900 of ddb@tudelft.nl.

We zien uit naar uw deelname in 2024 aan de Delft Career Days 2024!

DCD logo