Studentinschrijvingen zijn geopend!

Studentinschrijvingen zijn open sinds 8 januari! De Incheckdagen zullen op 23 en 24 januari van 9:00 - 18:00 plaatsvinden. Voorkom lange wachtrijen tijdens de evenementen door je badge en goodiebag op te halen tijdens de incheckdagen. De eerste 1000 studenten die zich inchecken tijdens de incheckdagen zullen een extra gadget ontvangen!

De inschrijvingen voor studenten zijn geopend sinds 8 januari. Ben jij op zoek naar een stage, afstudeeropdracht of baan? Weet jij niet waar je moet beginnen? Schrijf je dan nu in voor Delft Career Days! De Sollicitatietrainingen, Oriëntatiedagen, Koffiegesprekken en In-housedagen vormen het ideale traject om jouw carrière een kickstart te geven. Aarzel niet, schrijf je in, en start met het bouwen van je toekomst!

De inschrijfkosten zijn tot en met 24 januari 10 euro. Vanaf 25 januari worden de inschrijfkosten verhoogd naar 15 euro.

Schrijf je hier in!