Studentinschrijvingen zijn geopend!

Studentinschrijvingen zijn open sinds 9 januari!

Algemene uitleg over DDB

Dit artikel geeft je een algemeen beeld over De Delftse Bedrijvendagen en het legt uit wat jij, een student, er aan hebt. Om te beginnen bestaat De Delftse Bedrijvendagen uit vier evenementen die bedoeld zijn om studenten en bedrijven met elkaar in contact te brengen. Dit wordt gedaan door middel van Sollicitatietrainingen, Oriëntatiedagen, Koffiegesprekken en Inhousedagen. De studenteninschrijvingen gaan 9 januari open.

Stories to inspire

In deze blogpost lees je meer over ervaringen van Willem Hoekman, Annelot Broerze en Allard de Boeij en hoe De Delftse Bedrijvendagen hun geholpen heeft met het vinden van hun eerste baan.

Bedrijfsinschrijvingen 2023 zijn gesloten

De bedrijfsinschrijvingen voor De Delftse Bedrijvendagen 2023 zijn vanaf nu gesloten. Vanaf september 2023 is het weer mogelijk om uw bedrijf aan te melden voor de volgende editie!